2011-01-19

Hej! Jag heter Nathalie och ett av mina stora intressen är att tillverka smycken. Eftersom jag dessutom tycker om att blogga och ta kort så tänkte jag kombinera mina intressen med att göra en smyckesblogg.
Jag har valt att döpa mina smycken till "Unik!" eftersom det är unika smycken och inte många som har.
Jag kommer använda mig mycket utav bindringar som jag tycker är väldigt intressant att arbeta med. Det är ovanligt och ganska svårt.

Jag hoppas att ni tycker detta låter intressant och vill följa mig i denna blogg. Jag kommer att lägga upp bilder och skriva om hur det går för mig så fort jag fått hem det material jag ska jobba med.

OCH självklart, ifall det är någonting ni undrar över eller om ni är intresserade över att köpa någonting så är det bara att skriva till mig. Ni ser mailen här ovan på headern men för att göra det lätt för er så kan jag skriva den igen. unik.nathalie@live.se

Ps, ALLT är självklart nickelfritt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar